بین موسیقی و غار ، رقص و دوستی: بیت فیلم فیلم نسل نود ، جوانان و انقلاب آنها است.
سیاه و سفید ، دهه نود ، حومه اسکاتلند. جوانانی که نمی دانند کجا باید بروند ، که پلیس در خانه دارند تا پدرشان باشند و آینده ای که نامشخص و دلسرد کننده به نظر می رسد. مهمانی های ریو ، ریتم های پایدار ، رقص وحشی که همه چیز از استقلال شما باقی مانده است قبل از مجبور شدن ، متأسفانه ، عالی می شوند. فیلم جدید Beats توسط کارگردان برایان و می توانست تهاجمی باشد. این می تواند با واقعیت دراماتیک شهرهای خارج از شهر ، جنایت کم محلات متروکه درگیر شود و این اتحاد را بین شخصیتهای طبقات مختلف اجتماعی ایجاد کند تا دلالت بر دلهره آورترین و دراماتیک ترین دلایل آنها داشته باشد.
با این حال ، کار موسیقی در اواسط دهه 90 دقیقاً برعکس آنچه انتظار می رفت بود. این عناصر معمولی یک سینمای سخت ، عصبانی و نیازمند فریاد می کشد تا نفس شخص را پیدا کند ، آنها را به راه حل های غیر منتظره تبدیل کند ، به تفریحی غیر منتظره ، مطمئناً بدون فوریت آتازی سالهای نوجوانی ، بلکه آنها را در فیلمی متمرکز می کند. او روابط عاطفی را به جای نابودی آنها انتخاب می کند ، که همیشه بر تهدیدهای احتمالی همسو است ، اما از گذشته قوی تر و درک می شود.
ضرب و شتم - به معنای جوان بودن در دهه 90
جاننو و اسپانر شخصیت اصلی اپرای بیتز هستند. بازیگرانی کریستیان اورتگا و لورن مکدونالد که نه تنها در تفاوت کاراکترها شخصیت ها و پیکربندی ها را به همراه می آورند بلکه از طریق استفاده بی عیب و نقص از فیزیولوژی خود ، به آنها بدن می دهند ، بنابراین برای داستانی که توسط کارگردان وی بهمراه کیان هورلی ، نویسنده قطعه تئاتر ناشناس که از آن سوژه زنده می شود. از آنجا که صحبت کردن از خودمختاری بدون قرار دادن اجساد در پیش زمینه غیرممکن است ، از یادداشتهای پرنده ای که بر روی آن می جنگند ، سست شود ، به دنبال فضای خود بگردید و گاهی اوقات در ذوب شدن ، لمس کردن ، در آغوش گرفتن یکدیگر پیدا کنید.
شخصیت های ایده آل ، بنابراین ، برای ظاهر خود ، که به آن کمک می کنند به طراحی و محفظه لباس ویکتور Molero و Carole K. Millar اضافه شوند ، مترجمان شب جوانی خود را که آماده می شود برای شرکت در اولین هیولا که تا کنون پا گذاشته اند ، زندگی می کنند. و تصمیم به انجام این کار را به عنوان وداع با دوستی خود ، حداقل به عنوان آنها تا آن زمان او را می شناختند. اقدامی انقلابی در برابر باریک بودن حکومتی که می خواهد شهروندانش در وجود راحت و غیرقابل اغراق در آنها قفس شوند ، آنها را با آرامش روحشان وسوسه می کنند و به این ترتیب آنها را تحت قوانین و قوانین اخلاقی مظلوم نگه می دارند.
در واقع ، بر خلاف قانون عدالت کیفری است که جوانان این کشور قیام می کنند و حزب الکترونیکی که صدها نفر مانند آن موج می گیرند ، قیام می کنند. قانونی که گروه های مونتاژ شده را از گوش دادن به آهنگ هایی که دارای ریتم مداوم و مکرر هستند ، منع می کند ، عملی که پلیس باید از آن مراقبت کند ، نظم و سکوت را برای افراد فردا تحمیل کند. مسابقه برای آزادی ، استقلال و توانایی پاره شدن طناب هایی که آنها را به خانواده های خود و شرایط اجتماعی خود لنگر می زند ، باعث می شود دلایل Beats که در آن می توان حجم داستان دو شخصیت اصلی را که هرگز سعی در غم و اندوه ندارند ، بالا ببرد. اما همراه با شخصیت های خود او در جستجوی تخلیه الکتریکی است که باعث می شود احساس زنده بودن کنند ، شاید برای اولین بار باشد.
ضرب و شتم - شبهایی که سینماگرافی شما را عوض می کند
نه تنها جاننو و اسپانر ، بیت نیز خودش را در منظر مقصد نهایی قرار می دهد تا سرانجام روی نت های ریتمیک و ضربان آور غوغای روانگردان منفجر شود ، که در بیان فیلمبرداری با پیشنهاداتی که این وقایع بوجود می آورد و به نوبه خود می آید ، وابستگی بسیار خوبی پیدا می کند. مقدمه برانگیختن ترکیبی از رنگ ها ، اشکال ، تصاویر برجسته شده و یادآوری زنجیره صنعتی ، از طریق مونتاژ که در اوج غروب شخصیت های اصلی فوران می کند ، بخشی از فیلم می شود ، و رنگ را به جایی اضافه می کند که تا آن لحظه از دست رفته باشد و به پیشنهاد تبدیل شود. که در درون غار جمع می شوند بیش از صبر و شکیبایی است.
موسیقی به عنوان رهایی ، Beats را به سمت رقصی بی حد و حصر سوق می دهد ، که منجر به فریب حرکات و اشکال برای فیلمی می شود که می توانست بیننده نگرانی ها و احساس اسارت یک نسل را به بیننده منتقل کند ، اما در عوض تصمیم می گیرد آن را به طور رسمی وارد کند. آن دایره دانش و دوستی برای به اشتراک گذاشتن آهنگ ها در رادیو ، شورش ها و راهنماهای ماشین بی پروا. این همان چیزی است که سالهای بعدی عمر را نشان می دهد.
استودیو Ghibli: فیلم های انیمیشن استودیو به نتفلیکس می رسند!
Box Office 2019: برای اولین بار در سطح جهانی از 30 میلیارد دلار فراتر رفت
TSFF 2020 - Monstri: نقد و بررسی فیلم Marius Olteanu
TSFF 2020 - (Nie) znajomi: نقد و بررسی فیلم با کاسیا اسمیتنیاک